Tallinna Profikeskus ja Kaie on käinud käsikäes poe avamise algusest saadik. Kaie tunneb end tehnikast rääkides kui kala vees ning suudab oma laialdaste teadmistega ka kõige kogenuma töömehe pahviks lüüa. Antud artiklis tutvustame Kaiet lähemalt ning uurime, kuidas ta just tehnikavaldkonda tööle sattus.

Tehnikapisiku sai Kaie juba lapsena, kui talle meeldis oma isaga garaažis kaasas käia: “Seal oli kõik nii uus ja huvitav: bensiini lõhn, erinevad tööriistad, alati midagi vaadata,” sõnab Kaie. Ehituspoodi tööle minnes kasvas naise huvi veelgi. Ta meenutab, kuidas Eesti turule tuli 30 aastat tagasi palju uusi ja põnevaid tööriistu. Ehitusmaailmas sai ta nii mõndagi tööriistade hingeelu kohta teada ja tunda, mis omakorda viis otsuseni edaspidi ühele konkreetsele brändile spetsialiseeruda. Selleks sai STIHL. “Tehnika on huvitav, seda on hea müüa,” lisab ta. 

Küsisime Kaielt, milline osa tema tööst on kõige nauditavam. “See, kui klient jääb rahule! Samuti kliendi vajaduste väljaselgitamine ning vastavalt sellele toodete tutvustamine ja juhendamine, et pakkuda alati parimat lahendust ja personaalset teenindust. Tore on näha, kui klient tuleb tagasi. See tekitab eriti positiivse tunde, et oled teinud head tööd. Põhiline on ikkagi see, et klient oleks rahul, siis olen mina ka,” lisab Kaie.

Kas on esinenud olukordi, mis on Su töö huvitavamaks muutnud?

‘’Üks huvitav lugu juhtus paar nädalat tagasi. Tööpäev oli läbi saanud ja panime töökaaslasega jopesid selga, kui kuulsime, et keegi tuleb poodi sisse. Läksime vaatama, vanem naisterahvas suurte poekottidega. Küsisime, kuidas saame aidata. Selgus, et memmeke ei leidnud koduteed üles, väljas oli pime ja meie poe tuled olid ainsad, mis veel põlesid. Selgitasime välja, kus ta elab ning viisime ta turvaliselt koju.’’

Kaie lisab, et huvitav on ka näha saagide ja muude tööriistade hingeelu ehk remonti: “Seda on alati huvitav vaadata, kui meister midagi remondib.”’

Tehnikamaailm on kiiresti arenev ja muutuv. Selleks, et kursis olla uusimate mudelitega, tuleb oma teadmisi pidevalt täiendada. Küsisime, kuidas Kaie selles valdkonnas enda teadmised asjakohasena hoiab. “Loen palju uudiseid STIHL Eesti kodulehelt, seal on alati asjakohane info, uudised, kampaaniad ja postitused. Meil on ka iga-aastased koolitused, millest on palju kasu, kuna see tuletab kõik uuesti meelde ja hoiab teadmised värskena. Samuti tuleb klientidelt palju tagasisidet, millest on õppida ja kõrva taha panna.’’

STIHL tehnikat müüva Profikeskuse tootevalik on lai. Kaie jaoks on iga toode omamoodi huvitav, sest neid tooteid läheb vaja erinevaks otstarbeks. Kodus on tal olemas saag, survepesur, võsalõikur, hekilõikur, millest viimast kasutab kõige tihemini.  Mainimist väärt on ka STIHLi tööriided, mis on Kaie sõnul ääretult mugavad. Ta soetas need ka oma pojale, kes neid alati uhkusega tööd tehes kannab! 

Millised on olnud meeldejäävad hetked, kus oled saanud klientidelt erilist tänu?

‘’Kommikarpe, šokolaade, mett, suitsuvorsti on toodud. Näiteks vene kliendid on väga tänulikud ja positiivses mõttes üllatunud, et naisterahvas oskab nii palju tehnikast rääkida, nemad toovad palju kommikarpe. Samuti olen kiituskirju saanud ettevõtte e-postile. Olen väga tänulik selle eest ja see annab alati indu juurde, et teen õiget asja. Tähtis on, kui su tööd austatakse. Meeskond ja kuuluvustunne on samuti olulised.’’

Kaie on loomult väga aktiivne. Tema hobideks on aiatöö ja koristamine: “’Käin suvel sõbranna ettevõttes abis aiatöid tegemas. Oma aia olen ka üles vuntsinud ja teinud kõik oma käe järgi. Meeldib aktiivne eluviis. Naudin veel Eesti rabade vallutamisi,” lausub naine.

Milline on see inimene, kes Profikeskuses käib?

‘’Käib väga palju hobiaednikke, kellel on oma aiake. Ka neid, kes pakuvad aiandusteenuseid. Samuti majaomanikke, kes alles saanud talu ja otsivad saagi või trimmerit. Paljud neist jäävad püsikundedeks, kes hiljem tulevad ka riideid, visiiri ja kiivreid soetama.’’

Kui küsisime Kaielt, mis tal viimati poes tuju heaks tegi, vastab Kaie, et tuju on tal alati hea! Tegemist on tõepoolest väga positiivse ellusuhtumisega inimesega ja Profikeskusel on siiralt hea meel, et meiega oled, Kaie!