PERSOONILUGU- kuldsete kätega remondimees Tauno
Paide Profikeskuses toimetab selline mees nagu Tauno. Tauno liitus meie tiimiga 2024 aasta kevadel ning sellest ajast peale on Tauno olnud Paide Profikeskuse lahutamatu osa! Tänu tema teadmistele ja pühendumisele on remonditud ja paigaldatud suur hulk masinaid. Nimelt Tauno on Paide Profikeskuse hoolduse- ja remonditehnik. Saame temaga lähemalt tuttavaks!
Küsisime Taunolt, mis inspireeris teda just sellesse valdkonda tööle minema?
‘’Kuna ma tegelen hobikorras ka palkmajade renoveerimisega ja STIHLi ketid on parimad millega ma saaginud olen, siis sai Profikeskust palju ise külastatud. Ma olin just uue töö otsingul ning nägin Profikeskuse töökuulutust. Kord olin siin sisseoste tegemas ning ütlesin naljatades klienditeenindajale, et ma kanditeerisin ka teile tööle. Saatuse tahtel oli Profikeskuse tegevjuht just hetkel majas ja nii ma siia tööle saingi. Muidugi mind on lapsest saati mootorid lummanud ja kahetaktilise magus lõhn on nagu geenidesse kirjutatud,’’ sõnab mees.
Enda töö juures meeldib Taunole kõige enam profisaagide kapitaalremondid, kus saab mootori üksipulgi lahti võtta ja siis uuesti kokku laduda. Seda tehakse vaid äärmisel vajadusel, aga kui olukord nõuab, siis teeb ta seda hea meelega. Lisaks naudib Tauno klientide positiivset tagasisidet, kui töö on kiirelt ja põhjalikult tehtud.
Küsimusele, mis on Taunole eriti meelde jäänud oma töö juures, vastab mees järgmiselt: ‘’Sügisel käisid meil hoovis vargapoisid, kes üritasid ärandada Ferrist. See neil ei õnnestunud ning nüüdsest paneme veel suuremat rõhku turvalisusele. Mis selle olukorra minu jaoks huvitavaks tegi oli see, et ma sain pikalt nuputada, kuidas lõhutud Ferris garaaži saada.’’




Kuidas hoiad end kursis jooksvate muudatustega antud valdkonnas ja teadmised ajakohasena?
‘’Hoian ennast jooksvalt kursis Farroni kodulehel uudiseid lugedes. Samuti on klientide otsene tagasiside meie jaoks väga oluline. Suureks abiks on ka klienditeenindajaga arutamine, kes on ise suur STIHLi brändi armastaja ja temaga rääkides tekitame ise küsimusi, millele ka ise vastame. Läbi selle arutelu saame hoida teadmised värsked ning täiendada teineteist,’’ sõnab Tauno.
‘’Olen ka ise vähesel määral metsa teinud. Oma kogemusele tuginedes püüan klientide tehnikat hooldades neid aspekte arvesse võtta ning kui klient otsib endale saagi, oskan samuti soovitada,’’ lisab mees.
Uurisime Taunolt, mis tootevaldkond teda ennast kõige rohkem huvitab ja kõnetab?
‘’Mind kõnetavad kõige rohkem mootorsaed ja sellega kaasnev, kaasaarvatud Logosoli saeraamid. Kuna Paide Profikeskuses käib väga palju ka võsalõikureid hoolduses ja remondis, siis huvitun ka nendest.’’
Tänuväärseid hetki mehe jaoks on olnud mitmeid. Tauno meenutab, et alati on tore, kui klient on rahul ja üllatunud, et seade, mille ta ise enda peas oli juba maha kandnud, on tagasi saades hoolitsetud ja töökorras. ‘’Ma annan endast alati 101%, et ükski meid külastav klient ei peaks kunagi tundma ebameeldivat teenindust!’’
Tauno lemmikuks tooteks Profikeskuses on STIHLi saekett. Mees sõnab: ‘’Kui mõne nigela sae kannataks veel välja, siis ilma STIHLi saeketita elada ei suudaks! Mäletan hästi oma esimest palgi tapi lõiget STIHLi ketiga. Saatsin isegi äiale pildi, kuna ei uskunud oma silmi, kui puhas ja korrektne see lõige oli.’’ Taunole meeldib ka sthili mootorsaag: ‘’Enne ma lõikasin ühe hernerohelise saega, aga pärast STIHLi sae soetamist läks see pakendikarpi tagasi ja pole sealt enam sealt välja tulnud,’’ lisab mees.
Küsisime Taunolt, kuidas talle meeldib oma vaba aega veeta.
‘’Ma kogun vanu STIHLi mootorsaage. Järgemööda taastan neid uuesti elule. Parim leid siiani on STIHL 031 AV (70ndate algusest pärit). Taastan ka vanu palkmaju.’’
Milline on Tauno nägemus Profikeskuse kliendist?
‘’Profikeskuse kunde on selline inimene, kes tahab parimat ning kes ei ole nõus oma aega ega raha kulutama vähemale.’’ Seda ka Tauno alati tagab!
Mis tegi tööl Taunol viimati tuju heaks?
‘’ Viimati tegi tuju heaks meie tegevjuht, kes tõstab alati kõigi energiat ja hoiab moraali kõrgel hea sõnaga või aitab seadmete remondiga. Ta on alati abivalmis igasugustele küsimustele vastama.’’
Taunole meeldib Profikeskuses töötada, kuna ta saab teha just seda tööd, mis talle päriselt meeldib. Iga päev on õppida midagi uut ning ühel probleemil võib olla mitu erinevat lahendust. Samuti lisab mees, et talle meeldib ka see, et Profikeskus on STIHLi brändile keskendunud firma. Lõpetuseks sõnab Tauno: ‘’Olles teadlik, et Andreas Stihl oli esimese elektrilise mootorsae looja, tekitab see uhke tunde.’’

